Mediacenter Lund AB

Skåne län

Information

Aktiebolag finns det flera av i Lund och Mediacenter Lund AB är ett av dem. Skåne län är ett stort län där det finns många företag där och Mediacenter Lund AB är ett av dem. Statusen för Mediacenter Lund AB är att Bolaget är inaktivt.

Mediacenter Lund AB är ett Aktiebolag och skapades 2000-08-16. Det finns flera olika företag i Skåne län som är ett stort län. Lund där företaget finns i jobbar för att företag som Mediacenter Lund AB ska trivas.

Mediacenter Lund AB är F-skattregistrerat och det har de varit sedan 2001-09-17. I Lund så finns det flera olika företag som är F-skattregistrerade.

Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva reklam- och tidningsproduktion samt därmed förenlig verksamhet.

Gillar man fakta om moms så är det bra att veta att Mediacenter Lund AB är momsregistrerat och det har de varit sedan 2001-09-17.

Idag är Mediacenter Lund AB Privat, ej börsnoterat och det finns flera företag som är det idag i Lund.

Vill man komma i kontakt med Mediacenter Lund AB så kan man välja två tillvägagångssätt det ena är att ringa dem på 046-736660.

Firman tecknas av styrelsen Dessutom har verkställande direktören rätt att teckna firman beträffande löpande förvaltningsåtgärder.

De som är på något sätt har med Mediacenter Lund AB är Halling Frederiksen, Jan som är född och har titeln VD,Bosatt utomlands inom EES, Halling Frederiksen, Jan som är född och har titeln Ordinarie ledamot,Bosatt utomlands inom EES, Hansen, Tommy Voigt som är född och har titeln Ordinarie ledamot,Bosatt utomlands inom EES, Oscarsson, Dennis Mathias som är född 1971 och har titeln Ordinarie ledamot, Deloitte AB som är född och har titeln Revisor, Rasmusson, Lars Johan som är född 1964 och har titeln Huvudansvarigrevisor.

Mediacenter Lund AB har 556595-6561 som sitt organisationsnummer.